Elérhetőségek |
Személyes ügyfélfogadás: szerda 8.00-11.00 között A Hivatal dolgozói:
A Polgármesteri Hivatal szervezeti felépítése:
Közlemény: Tisztelt Ügyfeleink!
2005. november 1-jén lépett hatályba a közigazgatási hatósági eljárás és szolgáltatás általános szabályiról szóló 2004. évi CXL. törvény. Ez a jogszabály a korábbi eljárási törvény (1957. évi IV. törvény) fontosabb szabályait megtartva, sok új eljárási normát vezet be. A törvény célja az volt, hogy a közigazgatási hatósági ügyek intézését egyszerűsítse, illetve, hogy közelebb vigye a közigazgatást az emberekhez. Elérendő cél a hivatalunkban is, hogy megteremtsük az Önök számára ügyeik elektronikus úton történő intézésének lehetőségét. Sajnos az ehhez szükséges technikai, informatikai feltételek még nem állnak rendelkezésünkre, így tehát jelenleg még nem tudják ügyeiket elektronikus úton intézni! Remélem, hogy ezek a feltételek hamarosan megteremtődnek majd. Tájékoztatom Önöket, hogy munkatársaim telefonos érdeklődésükre készséggel adnak felvilágosítást, illetve a felsorolt ügyfélfogadási időben személyesen is felkereshetik őket problémás, intézendő ügyeikkel. Új lehetőséget kínál az Önök számára, hogy önkormányzatunk megújult honlapján (www.andornaktalya.hu) találnak olyan letölthető dokumentumokat, amelyeket szociális ügyeik, illetve adóügyeik intézésénél felhasználhatóak. Közvetlenül letölthetőek, kitölthetőek, és ezt követően, kinyomtatva behozhatják a Polgármesteri Hivatalba. Tisztelettel: Szabó Zoltán címzetes főjegyző
|