www.mamboteam.com
www.andornaktalya.hu
Kezdőlap arrow Elérhetőségek
2024.10.13. 23:29
 
 
Elérhetőségek PDF Nyomtatás E-mail




images/statikus/p.hivatal.jpgCím: 3399 Andornaktálya II. Rákóczi Ferenc út 160. (A Falucentrum épületének emeletén)
Tel/fax: 36/430-527, 36/530-407, 430-559

A Polgármesteri Hivatal nyitvatartási ideje 


Hétfő: 7.30 - 16.00
Kedd: 7.30 - 16.00
Szerda: 7.30 - 16.00
Csütörtök: 7.30 - 16.00
Péntek: 7.30 - 13.00

A Polgármesteri Hivatal és polgármester ügyfélfogadási rendje 


Személyes ügyfélfogadás: szerda 8.00-11.00 között

JEGYZŐ ÜGYFÉLFOGADÁSI IDEJE 

Személyes ügyfélfogadás: szerda 8.00-11.00 között 

A Hivatal dolgozói:
 

Barczi Zsolt
Polgármester 36/530-407, 430-527 1. szoba
Szabó  Zoltán Címzetes főjegyző 36/430-527 2. szoba
Tóth Beatrix
igazgatási ügyintéző 36/430-527 6. szoba
Kiss-Varga  Viktóriatitkársági ügyintéző36/430/527 3. szoba
Demus-Beke Mária Szociális ügyintéző 36/430-527 4. szoba




Kívés Gabriella Adóügyi ügyintéző 36/430-559, 430-527, 36/530-435 5. szoba
Bányai Zsuzsanna Igazgatási ügyintéző 36/430-527 4. szoba
 
 Bányai Miklósné  Pénzügyi ügyintéző  36/430-527  7. szoba
Ipacs Éva
Brassóné Koncz Zsuzsanna
Családgondozó 36/430-527 9. szoba

A Polgármesteri Hivatal szervezeti felépítése:

Igazgatási - Szociális Csoport

Adóügyi Csoport

Pénzügyi - Gazdálkodási Csoport

Titkárság

Igazgatási feladatok:

- lakcímbejelentés

- anyakönyvezés

- népességnyilvántartás

- hagyatéki ügyintézés

- birtokvédelem

-működési-bejelentésköteles engedélyek intézése

-munkaügyi feladatok intézése

-pályázati feladatok intézése

-hatósági ügyek intézése 

Szociális feladatok

- rendszeres és eseti pénzellátások

- szociális étkezés, házi segítségnyújtás

- egyéb szociális támogatások

Feladatok:

- magánszemélyek kommunális adója

- vállalkozók kommunális adója

- iparűzési adó

- gépjárműadó

- adó- és értékbizony. kiállítása

Pénzügyi feladatok:

- házipénztár be- és kifizetések

- számlák leadása

- munkáltatói és megbízási kifizetések

- átutalási megbízások készítése

- készpénzcsekkek

Gazdálkodási feladatok:

- könyvelési feladatok ellátása

- pénzforgalmi jelentések készítése

- költségvetés készítés

- mérlegjelentés, költségvetési beszámoló


Feladatok:

- képviselő-testületi és bizottsági ülések előkészítése, jegyzőkönyvek elkészítése

- polgármester és jegyző levelezésénk ügyintézése

- egyéb adminisztratív feladatok


Közlemény: Tisztelt Ügyfeleink!

2005. november 1-jén lépett hatályba a közigazgatási hatósági eljárás és szolgáltatás általános szabályiról szóló 2004. évi CXL. törvény.

Ez a jogszabály a korábbi eljárási törvény (1957. évi IV. törvény) fontosabb szabályait megtartva, sok új eljárási normát vezet be. A törvény célja az volt, hogy a közigazgatási hatósági ügyek intézését egyszerűsítse, illetve, hogy közelebb vigye a közigazgatást az emberekhez.
Elérendő cél a hivatalunkban is, hogy megteremtsük az Önök számára ügyeik elektronikus úton történő intézésének lehetőségét. Sajnos az ehhez szükséges technikai, informatikai feltételek még nem állnak rendelkezésünkre, így tehát jelenleg még nem tudják ügyeiket elektronikus úton intézni! Remélem, hogy ezek a feltételek hamarosan megteremtődnek majd.

Tájékoztatom Önöket, hogy munkatársaim telefonos érdeklődésükre készséggel adnak felvilágosítást, illetve a felsorolt ügyfélfogadási időben személyesen is felkereshetik őket problémás, intézendő ügyeikkel.

Új lehetőséget kínál az Önök számára, hogy önkormányzatunk megújult honlapján (www.andornaktalya.hu) találnak olyan letölthető dokumentumokat, amelyeket szociális ügyeik, illetve adóügyeik intézésénél felhasználhatóak. Közvetlenül letölthetőek, kitölthetőek, és ezt követően, kinyomtatva behozhatják a Polgármesteri Hivatalba.

Tisztelettel: Szabó Zoltán címzetes főjegyző


 
Andornaktálya címere
  
 
  

Ma 2024. október 13. vasarnáp, Kálmán és Ede napja van.

Andornaktályát a Magyar Élelmiszerbank Egyesület támogatja
Magyar Vöröskereszt
Andornaktályát a Magyar Élelmiszerbank Egyesület, valamint Magyar Vöröskereszt Heves Megyei Szervezete segíti és támogatja!
 
Top! Top!