2/2019.(05.16.) rendelet a Helyi Építési Szabályzatról |
|
35.2021.(03.23.) határozat A-tálya településszerkezeti terve 1. sz. mellékletének módosításáról |
|
Tisztelt
andornaktályai lakosok!
Tájékoztatom Önöket, hogy a védelmi intézkedések
szigorításáról szóló 104/2021. (III.21.) Kormányrendelet ?a közigazgatás
működésére vonatkozó ideiglenes védelmi intézkedések? címszó alatt előírja,
hogy ?a közigazgatásban foglalkoztatott személyek a munkájukat a
munkavégzés rendes helyétől eltérően, a
lakó-, illetve tartózkodási helyükön, saját eszközeikkel végzik?.
Az idézett kötelező előírás alapján Andornaktálya Község Polgármesteri Hivatalában dolgozó köztisztviselők részére
otthoni munkavégzést vezettünk be 2021. március 9.-étől kezdődően
határozatlan időre.
A dolgozóink a munkájukat otthoni munkavégzés keretében
látják el, saját eszközeikkel, online módon, kivéve azokat az ügyeket, amelyek
csak a hivatali munkavégzés keretében, a hivatal helyiségében, vagy a hivatalon
kívül végezhető (pl. helyszíni szemle tartása).
Az elrendelt otthoni munkavégzéshez kapcsolódóan 2021. március 10.-étől megszüntetjük a
hivatal ügyfélfogadását szerdai napokon, annak érdekében, hogy az
állampolgárokkal történő találkozást a kollégák és az ügyfelek között
minimálisra csökkentsük, ezzel is hozzájárulva a koronavírus járvány elleni
védekezéshez.
Kérjük tisztelt
lakosainkat, ügyfeleinket, hogy hivatali ügyeiket elsősorban elektronikus úton
intézzék az onkormanyzat@andornaktalya.hu e-mail címet
használva. Amennyiben elektronikus kapcsolattartásra nincs
lehetőségük, akkor kérelmüket a hivatal postaládájába is bedobhatják, a
bejárati kapunál.
Vannak olyan ügyek, amelyekben személyes találkozás
szükséges az ügyfelek és az ügyintézők között, vagy olyanok is, amelyekben jognyilatkozat
csak személyesen tehető. Kérjük, hogy
ezekben az ügyekben az ügyintézés megkezdése előtt tájékozódjanak kollégáinknál
az alábbi elérhetőségeik valamelyikén:
titkársági
ügyekben: Demus-Beke Máriánál (demusbeke.maria@andornaktalya.hu, +36 70 423 3390)
adóügyekben:
Kívés
Gabriellánál (kives.gabriella@andornaktalya.hu, +36 30 322 5258)
anyakönyvi
és szociális ügyekben: Kaló Lászlónénál (kalo.laszlone@andornaktalya.hu),
+36 30 700 5659
Igazgatási
ügyekben: (hagyatéki eljárás,
kereskedelmi-, birtokvitás ügyek, hatósági bizonyítványok kiadása) Bányai Zsuzsannánál (b.zsuzsanna@andornaktalya.hu 06308677344)
Termőföld
adás-vételi szerződések közzétételi kérelmével kapcsolatos ügyekben:
Tóth Beatrixnál (lamosbea@andornaktalya.hu, +36 30 867 7346)
Pénzügyi-
számlázási ügyekben: Bányai Miklósnénál (klari66@andornaktalya.hu)
Megértésüket előre is
köszönöm!
Andornaktálya, 2021. március 8.
Tisztelettel:
Szabó Zoltán
címzetes főjegyző |
|
33.2021. (03.01.) határozat gyámügyi beszámoló |
|
32.2021. (03.01.) határozat gyermekjóléti beszámoló |
|
ANDORNAKTÁLYA KÖZSÉGI ÖNKORMÁNYZAT ADÓHATÓSÁGA ÁLTAL NYILVÁNTARTOTT JELENTŐSEBB ÖSSZEGŰ TARTOZÁSOK |
Az adózás rendjéről szóló 2017. évi CL. törvény 130. § (1)
bekezdése, valamint Andornaktálya Községi Önkormányzat 8/2014. (XI.26.)
rendelete alapján az önkormányzati adóhatóság a helyi adó és gépjárműadó
vonatkozásában a 100.000 magánszemélyek esetén az 50.000 forintot
elérő, 90 napon keresztül folyamatosan fennálló adótartozással rendelkező
adózók nevét (elnevezését), lakóhelyét, székhelyét, telephelyét, adóazonosító
számát, adószámát és az adótartozás összegét közzé teszi.
A lista itt
tekinthető meg... |
|
25.2021. (02.09.) polgármesteri határozat településrendezési eszk.módosítás során körny.vizsg.szüks. |
|
TÁJÉKOZTATÁS a Nyugati főcsatorna használatához szükséges
gáthajtási engedélyek beszerzéséről
Ezúton tájékoztatjuk, és egyben
értesítjük Önöket, hogy a Tiszamenti Regionális Vízművel kötött együttműködési
megállapodás alapján 2021. január 1-től
a Nyugati főcsatorna használatához szükséges Gátfelhajtási engedélyek
(Gátközlekedési engedélyek) kizárólagosan az alábbiak szerint vásárolhatók meg
(bankkártyás fizetéssel, On-Line vásárlással, Applikáción keresztül):
A szükséges Gátfelhajtási engedély
jelenleg az elektronikus jegyvásárlási platformon keresztül vásárolható meg,
hamarosan elérhetővé válik a jegy fizikai megvásárlásának lehetősége. Az
értékesítési partnereink listájáról hamarosan értesítjük Önöket!.
A bevezetésre kerülő új rendszer
első komponense a Nyugati főcsatorna, amelyen a közlekedéshez kiadott, névre és
adott járműre szóló engedély vagy vendégkártya szükséges.
A gátközlekedési, gátfelhajtási engedély megvásárlásának
On-Line felülete a: http://gatfelhajtasiengedely.hu/
weboldalon érhető el.
Amennyiben az Engedély kérő még nem
vásárolt a gatfelhajtasiengedely.hu weboldalon, akkor a vásárlási folyamat
megkezdésének érdekében először regisztrálnia
szükséges magát!
A sikeres regisztrációt követően tud
bejelentkezni
a felületre, és megvásárolni a kiválasztott Gátfelhajtási engedély típust.
A Gátfelhajtási engedély
megvásárlását, és elektronikus úton történő kifizetését követően a Számla
automatikusan kiállításra kerül az Engedély megvásárlójának részére, melyet
emailben küld meg a rendszer.
Felhívjuk szíves figyelmét arra,
hogy a Nyugati főcsatorna töltése kiemelt, és folyamatos ellenőrzés alatt áll,
mely ellenőrzések során az illetékes szervek, hatóságok, és feljogosított
személyek ellenőrzik a szükséges Gátfelhajtási engedély meglétét, és annak
érvényességét.
Kérjük, kímélje meg Magát az ezzel járó
kellemetlenségektől, birságtól, eltiltástól!
Az okos telefonokra letölthető
applikáció hamarosan elérhető lesz Android és iOS eszközön egyaránt.
Amennyiben 3.5 tonna összsúlytól
nagyobb járművel, vagy mezőgazdasági területművelés céljából szeretne a töltésen
közlekedni, kérjük, vegye fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal!
Ha a rendszer használatával
kapcsolatosan bármilyen kérdése merülne fel, vagy problémába ütközne, kérjük,
forduljon ügyfélszolgálatunkhoz bizalommal, az ugyfelszolgalat@gatfelhajtasiengedely.hu
email címen, vagy a +36 (70) 427-7405-ös telefonszámon.
|
|
24.2021. (01.26.) polgármesteri határozat településrendezési eszköz módosítás partnerségi... |
|
1.2021.(01.19.) polgármesteri határozat Mesevár Óvoda alapító okirat módosításáról és új alapító... |
|
Postai szolgáltatóhely nyitvatartásának módosításáról: A Magyar Posta Zrt. Kelet-magyarországi Területi Igazgatóság irányítása alá tartozó Andornaktálya posta (Rákóczi út 200.) nyitvatartása az alábbiak szerint módosul 2021. március 1-jétől: H: 07:30-12:00, 12:30-16:30, K-Cs: 07:30-12:00, 12:30-15:00, P: 07:30-12:00, 12:30-14:00 óra, Szo-V: Zárva |
|
Tisztelt Lakótársaim! Andornaktálya Községi Önkormányzat képviselő-testülete a 66/2016.(10.24.) számú épviselő-testületi határozattal szabályozta a Faluház előtti (az andornaktályai 584/9-es elyrajzi számú) ingatlan parkolási rendjét.
A képviselő-testület a Faluház előtti parkolóban a várakozás rendjét úgy szabályozta, hogy azon személygépkocsival, mikrobusszal, illetve 2,5 tonna össztömeget meg nem haladó tehergépjárművel munkanapokon 7.00 és 17.00 óra közötti időszakban csak parkolóóra kihelyezésével lehet várakozni, és folyamatosan 2 óra várakozása megengedett.
A várakozó gépjárműveken a várakozás megkezdésének időpontját a jármű szélvédő üvege mögött elhelyezett tárcsán (órán) jelezni kell. A tárcsa (óra) jelzését a jármű eltávozása nélkül megváltoztatni tilos.
A Faluházban működő intézmények (Háziorvosi Szolgálat, Fogászat, Védőnői Szolgálat, Polgármesteri Hivatal) dolgozói korlátozás nélkül jogosultak munkaidejükben, illetve munkájuk végzéséhez kapcsolódóan a parkoló használatára. Ők e jogosultságukat a munkahelyüket feltüntető táblának a gépjárművük szélvédője mögé történő kihelyezésével igazolják.
Az utóbbi időben sajnos a fentiektől eltérő módon, a 2 óra időkorlátot meghaladóan, vagy jelzőóra (tárcsa) kihelyezése nélkül, illetve folyamatosan használták, használják többen a parkolóhelyet.
Tájékoztatom Önöket, hogy a rendőrségi körzeti megbízott a mai naptól kezdődően folyamatosan ellenőrizni fogja a parkolási szabályok betartását, és megteszi a szükséges intézkedést a szabályszegőkkel szemben.
Felhívom a figyelmet, hogy bármely papír-írószer üzletben beszerezhető kis műanyag órával jelezzék érkezéskor az érkezés idejét, hogy az érkezés időpontja, és így a parkoló használat ideje megállapítható legyen. Az órát az első szélvédő mögé, látható helyre kell kitenni!
Kérek mindenkit a szabályok betartására! Tisztelettel: Barczi Zsolt polgármester |
|
|
Tájékoztató helyi iparűzési adó előlegcsökkentéssel kapcsolatban kisvállalkozásoknak |
|
|
|
|
|
|
Közlemény termálvíz bővítésről |
|
|