|
|
|
|
|
Tájékoztatjuk
a tisztelt lakosságot, hogy a Polgármesteri Hivatal
ügyfélfogadási
rendje a koronavírus járványveszély miatt 2020.november
16-tól az alábbiak szerint módosul:
Ügyfélfogadás minden héten:
Szerdán 9.00.-12.00. óráig
Kérjük, hogy ügyeiket elsősorban telefonon és email-en
intézzék!
Telefonszám:
36/430-527, 36/430-559, 36/530-435
Email
cím: onkormanyzat@andornaktalya.hu |
TÁJÉKOZTATÁS
Tájékoztatjuk a lakosságot, hogy
2020. október 22.-től kezdődően az
Adásvételi és Haszonbérleti
szerződéseket Andornaktálya Község Polgármesteri Hivatalának a
hirdetőtábláján már
nem tesszük közzé!
2020. július 1-től már csak a
kormányzati portál felé szükséges intézkedni
a közzététel iránt, a szerződéseket
már nem kell kifüggeszteni!
A szerződéseket az alábbi honlapon lehet megtalálni és
megtekinteni:
https://hirdetmenyek.magyarorszag.hu
Andornaktálya Község Polgármesteri Hivatala |
|
|
|
Kerékpárút sajtótájékoztató |
|
|
Térítésmentes hasi
UH vizsgálat!
ANDORNAKTÁLYÁN
a védőnői szolgálat rendelőjében (Rákóczi
u. 160.)
2020.09.29-én (kedden)
8-12 óráig
Fontos
tudni!
A
hasi UH vizsgálat előtt 5-6 órával már ne étkezzenek!
A
folyadékfogyasztás kötelező, mert a vizsgálathoz telt hólyag szükséges. A
vizsgálatot megelőzően legalább fél liter folyadék (csapvíz, szénsavmentes
ásványvíz) elfogyasztása javasolt.
Közvetlenül
a vizsgálat előtt a húgyhólyagot nem szabad kiüríteni, az utolsó hólyagürítés
2-3 órával ezelőtt történjen!
Az
UH vizsgálat semmilyen fájdalommal nem jár.
Kérjük, hogy az érdeklődők Dr. Fábián
László háziorvosnál jelezzék részvételi szándékukat, mert maximum 25 főt tudnak
megvizsgálni a délelőtt folyamán.
Tel.: 430-625
Köszönettel:
Andornaktálya Község Önkormányzata |
|
Rendelés:
Cím: 3399 Andornaktálya Rákóczi u. 160. Tel: 36/430-625 Hétfő: 8-12 óráig (Dr. Csernus Sándor) Kedd: 12-16 óráig (Dr. Takács Mónika) Szerda: 13-17 óráig (Dr. Csernus Sándor) Csütörtök: 8-12 óráig (Dr. Fábián László) Péntek: 8-11 óráig (Dr. Fábián László) Telefonon az orvos 8-16 óráig érhető el sürgős esetben: Dr. Csernus Sándor - 06-70/609-06-06 Dr. Fábián László - 06-30/115-80-87 Dr. Takács Mónika - 06-20/455-74-87 |
|
|
ÜGYFÉL TÁJÉKOZTATÁS kötelező maszk viselésről |
Tisztelt ügyfeleink!
Tájékoztatásul közöljük, hogy a Polgármesteri
Hivatalban történő ügyintézésük során kötelező maszkot viselniük, amelyre ezúttal tisztelettel megkérjük Önöket!
Kérjük, hogy a hivatali ügyintézővel történő konzultációjuk során
szíveskedjenek a maszkot feltenni és viselni, olyan módon, hogy az az orrukat
és a szájukat is eltakarja!
Kérjük Önöket arra is, hogy az ügyintézés megkezdése előtt az emeleten, a
folyosó elején elhelyezett kézfertőtlenítőt szíveskedjenek használni, mielőtt az ügyintézőhöz bemennek!
Megértésüket köszönjük!
Andornaktálya Község Polgármesteri Hivatala |
|
2020.08.17 képviselő-testületi ülés jegyzőkönyv |
|
Tisztelt kutyatartók!
Belterület közterületén ? kivéve az ebek futtatására
kijelölt területet ? ebet csak pórázon lehet vezetni, valamint közterületen
ebet csak olyan személy vezethet, aki az eb irányítására, kezelésére és féken
tartására képes. Legyen a kutyánk bármilyen jól nevelt és szófogadó, az állatvédelmi jogszabályok a póráz
használatát közterületen kötelezővé teszik, melynek be nem tartása
szankciót von maga után.
Kérjük,
hogy a Nagykert területén kutyáikat csak a sportpálya területén kívül, és úgy
sétáltassák, futtassák, hogy ezzel ne veszélyeztessék a sportpályát
használókat! A nagytestű kutyák sétáltatása csak pórázzal történhet, csakis a
sportpálya körüli területen.
Közterületen az eb tulajdonosának biztosítania kell továbbá,
hogy az eb sem más állatot, sem embert harapásával ne veszélyeztethessen.
A kedvtelésből
tartott állat ürülékét az állattartó a közterületről mindenkor köteles
eltávolítani. Aki erről nem gondoskodik, köztisztasági szabálysértést követ el.
Andornaktálya
Község Önkormányzata |
|
|
|
Tájékoztató
A
Polgármesteri Hivatal hétvégi nyitva tartásáról és ügyfélfogadási rendjéről
Tájékoztatjuk a tisztelt lakosságot, hogy a
Polgármesteri Hivatal nyitva tartása és ügyfélfogadási rendje a következőképpen
alakul:
2020.
augusztus 28-án (pénteken)
nyitva tartás: 7.30-tól 16.00 óráig
ügyfélfogadás:
08.00-tól 12.00 óráig
2020. augusztus 29-én (szombaton) ZÁRVA |
|
A projekt keretében beüzemelésre kerültek a leszállított informatikai eszközök (4 db munkaállomás-asztali számítógép,2 db laptop, 4 db monitor, 8 db kártyaolvasó, 1 db multifunkciós nyomtató,1 db switch). Kialakításra kerültek a működésfejlesztési-,szabályozási keretek (információbiztonsági szabályzat,iratkezelési szabályzat). Megtörtént a tesztelés és élesítés, valamint a projektmenedzsmenti feladatok ellátása (nyilvánosság tájékoztatása). A gazdálkodási és adó szakrendszerek adatminőségének javítása, adatmigrációja sikeresen megtörtént. A szakrendszerekben dolgozó munkatársak a szakrendszerekhez kapcsolódó felkészítő képzéseken részt vettek.
Az "Andornaktálya Községi Önkormányzat ASP központhoz való csatlakozása"című projekt 2017.01.01-ig sikeresen befejeződött.A projekt keretében beüzemelésre kerültek a leszállított informatikai eszközök,és már használatban vannak. Kialakításra kerültek a működésfejlesztési-,szabályozási keretek (információbiztonsági szabályzat,iratkezelési szabályzat). Megtörtént a tesztelés és élesítés, valamint a projektmenedzsmenti feladatok ellátása és a nyilvánosság tájékoztatása. A gazdálkodási és adó szakrendszerek adatminőségének javítása, adatmigrációja sikeresen megtörtént. A projekt keretében vállalt feladatok/tevékenységek megvalósultak, a mérföldkövek, a műszaki-szakmai eredmények, valamint a monitoring mutatók teljesültek. Alapadatok | Pályázó neve: | ANDORNAKTÁLYA KÖZSÉG ÖNKORMÁNYZATA | Projekt megnevezése: | ANDORNAKTÁLYA KÖZSÉG ÖNKORMÁNYZATA ASP KÖZPONTHOZ VALÓ CSATLAKOZÁSA | OP név | KÖFOP - Közigazgatás- és Közszolgáltatás-fejlesztési Operatív Program | Pályázati kiírás megnevezése: | KÖFOP - 1.2.1-VEKOP-16 - Csatlakoztatási konstrukció az önkormányzati ASP rendszer országos kiterjesztéséhez | Projekt helyszíne (régió): | Észak-Magyarország | Projekt helyszíne (megye): | Heves | Projekt helyszíne (település): | Andornaktálya | Megítélt összeg: | 6.000.000 .- HUF | Támogatás aránya: | 100 % | Támogatási döntés dátuma: | 2016. 11. 22. | Forrás: | ESZA | Ország: | Magyarország | Beavatkozási kategória: | - | Uniós társfinanszírozási ráta: | 85 - ESZA | Projekt összköltség: | 6.000.000 .- HUF |
|
|
TÁJÉKOZTATÁS
a Polgármesteri Hivatal ünnepi nyitvatartási és ügyfélfogadási
rendjéről
Tisztelt andornaktályai
lakosok!
A
Polgármesteri Hivatal ügyfélfogadási rendje az
augusztus 20.-i héten a következők szerint alakul:
2020. augusztus 17. hétfő nincs ügyfélfogadás
2020. augusztus 18.
kedd 9.00-12.00 óráig
2020. augusztus 19.
szerda 9.00-12.00 óráig
2020.
augusztus 20. csütörtök ünnepnap
2020.
augusztus 21. péntek munkaszüneti
nap
Az ezt követő legközelebbi ügyfélfogadás augusztus
25.-én kedden 09.00-12.00 óra között lesz.
Megértésüket
köszönjük!
Andornaktálya Község
Polgármesteri Hivatala |
|
|
|
|
Hirdetmény Környezet- és Természetvédelmi Főosztály |
|
Heves Megyei Civil Közösségi Szolgáltató Központ kérdőív |
Tisztelt Lakosok!
2019-ben elindult Egerben a HUNGAIRY LIFE integrált
projekt, melynek célja, nemcsak Eger levegőminőségének javítása, hanem a
környező településeké is. A projekt céljai között szerepel emissziós
adatbázisok fejlesztése, átfogó szemléletformálás alapos tájékoztatással,
illetve országos szakértői- és tanácsadó hálózat kiépítése.
A tűzifa ellátási lánc feltérképezésével és valós,
felhasználói tapasztalatokra alapozott adatokkal átfogó képet kapunk a rendszer
szereplőiről, a szokásokról és hiányosságokról. Az akció indokoltságát az adja,
hogy számos településen gondot jelent, hogy nem áll rendelkezésre elegendő
mennyiségű és minőségű (száraz) tűzifa. Ennek következtében a lakosság
rákényszerül arra, hogy egyéb, környezetszennyező anyagokat használjon fűtési
céllal. További probléma, hogy a vásárlók nem kellő módon vannak tájékoztatva,
mely alapján a vásárlás során racionális döntést tudna hozni.
Az alábbi, tűzifa vásárlási- és felhasználási szokásokról
készült kérdőívünket kitöltve, hozzájárulnak egy alapos és széleskörű adatbázis
létrehozásához.
HUNGAIRY EGER - Tűzifa ellátási lánc - kérdőív 1. rész
[1]
HUNGAIRY EGER - Tűzifa ellátási lánc - kérdőív 2. rész
[2]
Links:
------
[1]
https://app.ex.co/stories/egriuj10/a-v-rosi-t-zifa-ell-t-si-l-nc-szerepl-inek-vizsg-lata-a-f-s-biomassza-termel-s-nek-s-felhaszn-l-s
[2]
https://app.ex.co/stories/egriuj10/ha-n-r-szben-vagy-kiz-r-lag-csak-t-zif-t-haszn-l-t-zel-anyagk-nt-k-rj-k-t-ltse-ki-k-rd-v-nket-
[3] http://hevescic.hu/
Az együttműködést megköszönve, tisztelettel:
Nagy-Koncsik Katalin
Heves Megyei Civil Közösségi
Szolgáltató Központ
irodavezető
3300 Eger, Eszterházy tér 8
tel: +36-36-798-009
mail: civilinfo.eger@gmail.com |
|
| | << Első < Előző 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Következő > Utolsó >>
| Találatok 233 - 261 / 708 | |
|
|
Ma 2025. január 14. kedd, Bódog napja van. |
Andornaktályát a Magyar Élelmiszerbank Egyesület, valamint Magyar Vöröskereszt Heves Megyei Szervezete segíti és támogatja! |
|
|