|
|
|
|
|
Június 4-én megemlékeztünk a Trianoni békediktátum aláírásának 100. évfordulójáról. Köszönjük mindazoknak, akik részt vettek a rendezvényen. |
9.2020. (05.27.) határozat készétel előállításra és szállítására vonatkozóan |
TÁJÉKOZTATÁS Kedves Olvasóink! A jelenleg érvényben lévő 46/2020. (III.16.) Kormányrendelet alapján a könyvtárak továbbra SEM LÁTOGATHATÓAK. Van viszont lehetőség arra, hogy e-mailben, facebook-on vagy telefonon keresztül elküldjék számunkra a kikölcsönözni kívánt dokumentumok listáját. A csomag tartalma maximum 8 dokumentum lehet. Majd előre egyeztetett időpontot követően a könyvtár udvarán vehetik át a könyveket. A 65 év feletti olvasóink az elkészített csomagokat 9-12 óra között, a 65 év alatti felhasználóink 12-16 óra között vehetik át. Elérhetőségeink: E-mail: konyvtar.andornak@citromail.hu Facebook: ANDORNAKTÁLYA KÖNYVTÁR Telefon: 06-30-298-7521 |
|
Tájékoztató A Heves Megyei Kormányhivatal Egri járási Hivatala a községben, a Faluházban I. emeleten a Polgármesteri Hivatalban) települési ügysegédi feladatokat lát el június hónaptól kezdődően, 2 hetente, páratlan heteken, keddi napokon
08.00-10.00 óra között.
Ebben az időtartamban a hatáskörükbe tartozó ügyekkel kapcsolatos információ kérhető, illetve ezzel kapcsolatos kérelmek beadhatóak. |
|
6.2020.(05.14.) határozat készétel szállítására vonatkozó ajánlatok megtételére vállalkozások... |
|
Tájékoztató - Engedélykérés |
|
FELHÍVÁS Dr Fábián László háziorvos úrtól
Tisztelettel kérem azokat a pácienseimet, akik a Debreceni Egyetemtől koronavírus szűrésre meghívót kaptak levélben, vagy esetleg más módon (pl. ügyfélkapu, telefon), azok jelezzék felém, hogy az eredményeket én is meg tudjam nézni az EESZT rendszerben az esetleges fertőzöttek mielőbbi ellátása érdekében, ami egyéni de közösségi érdek is. A vizsgálat neve H-UNCOVER. Köszönettel, Dr Fábián László |
|
ÓVODAI
GYERMEKFELÜGYELET
Tisztelt
andornaktályai lakosok!
A
152/2020.(IV.27.) Kormányrendelet előírja, hogy ha a településen óvodai vagy
bölcsődei ellátást nyújtó szolgáltató, intézmény működik, és a települési
önkormányzat polgármestere a veszélyhelyzet
kihirdetéséről szóló 40/2020. (III. 11.) Korm. rendelet szerinti veszélyhelyzettel
kapcsolatban rendkívüli szünetet rendelt
el, a rendkívüli szünet idejére a
polgármester köteles megszervezni a bölcsődés és óvodás korú gyermekek
napközbeni felügyeletét.
Az ügyeletet azon, fertőző betegségben nem szenvedő
gyermekek számára kell biztosítani, akiknek
szülője vagy más törvényes képviselője ? munkavégzés vagy más ok miatt ? ezt
igényli. Az ügyelet iránti igény benyújtása alaki feltételhez nem köthető, így
különösen elektronikus levélben vagy telefonos értesítés útján is benyújtható. A
szülő írásban nyilatkozik arról, hogy a gyermek nem szenved fertőző
betegségben.
Az ügyeletet a
szülő által igényelt időszakban, de legfeljebb munkanapokon 6 és 18 óra között
kell biztosítani.
Az ügyeletet
kiscsoportos formában kell megszervezni, csoportonként legfeljebb 5 gyermek
felügyelete biztosítható. Az ügyelet vegyes életkori csoportokban is
megszervezhető. Az ügyeletért térítési díj nem kérhető. Az ügyelet ideje alatt
napi háromszori étkezés biztosított.
Fenti előírásokat figyelembe véve tájékoztatom az
Andornaktályai Mesevár Óvodába járó gyermekek szüleit (illetve más törvényes
képviselőit), hogy az előírásoknak
megfelelően az óvodában 3 csoportban, csoportonként 5-5 gyermek, összesen 15
gyermek részére 2020. május 05-étől kezdődően reggel 6 órától délután 17.00 óráig
biztosítjuk a napközbeni felügyeletet igény szerint, de elsősorban azoknak a
gyermekeknek, akiknek mindkét szülője (törvényes képviselője) dolgozik,.
Kérem, hogy a szülők (illetve más törvényes
képviselők) Timkó Katalin óvodavezetőnél a 06/30 415-9291 telefonszámon vagy
e-mailben (atalyaovi@gmail.com
email címen) jelezzék, ha igénybe kívánják venni a napközbeni felügyeletet.
Felhívom a szülők figyelmét, hogy a veszélyhelyzet nem
múlt el, tetőzését éppen május 3-4-re jelezték, ezért minden szülő
felelősségteljesen döntsön gyermeke elhelyezéséről, hiszen nem tudunk teljes
felelősséget vállalni arra, hogy az óvodába ? az óvintézkedések és a jelen
szabályok szigorú betartása ellenére ? nem történhet fertőzés.
A napközbeni felügyeletre vonatkozóan az
igénybejelentéseket 2020. május 1-én 08.00 órától kezdődően lehet megtenni, a
korábbi időpontban tett bejelentéseket figyelmen kívül hagyjuk. A hosszú
hétvégére való tekintettel kérem, hogy az e-mail-ben történő jelentkezést
részesítsék előnybe.
A kérelemben jelöljék meg, hogy a napközbeni felügyeletet ?munkavégzés? vagy milyen ?egyéb
ok? miatt igénylik, valamint kérem, írásban nyilatkozzanak, hogy a gyermek
nem szenved fertőző betegségben. A szülő a nyilatkozatot köteles az ügyelet
igénybevételének első reggelén átadni az óvodapedagógusnak. Ennek hiányában az
óvoda nem tudja fogadni a gyermeket.
Amennyiben a kérelmet telefonon terjesztik elő, azt
csakis akkor tudjuk figyelembe venni, ha az óvodavezető által meghatározott
határidőre e-mailben is megküldik.
Tájékoztatom
Önöket, hogy a napközbeni felügyelet a kérelmek benyújtásának a sorrendjében
lesz biztosítva 15 gyermek részére. Amennyiben a 15 főt eléri a jelentkezők
száma, a továbbiakban minden kérelem ? a már beadott és az újak is -, elbírálásra
kerül.
Megértésüket
köszönöm!
Tisztelettel: Barczi Zsolt polgármester |
|
3.2020. (04.22.) polgármesteri határozat az önszerveződő köz. 2020. I. f. évi rendezvény támogatásár |
|
A rendkívüli egészségügyi
helyzetre való tekintettel
az EMMI( Emberi Erőforrások Minisztériuma) utasítása alapján " A
65 éven feletti
egészségügyi dolgozók ne találkozzanak közvetlenül a
betegekkel" Ennek megfelelően az andornaktályai egészségügyi ellátás rendje módosul.
Rendelési idő változatlan,viszont
mielőtt a rendelőbe jönne valaki ,előtte
telefonáljon reggel 7 óra 30 perctől délután 16 óráig az alábbi telefonszám valamelyikére.
Rendelő: 430-625
Orvos: 06-20-314-45-43
Miután elmondta panaszát eldöntöm,hogy
1. telefonos megbeszélés után vagy
gyógyszert és,vagy pihenést( táppénz)
javaslok.
2. Ha járóbeteg és feltétlenül
orvosi vizsgálat szükséges ( lázas állapot kivéve) a megbetegedés
alapján Makláron vagy Nagytályán az
ottani rendelési
időben lehetőség van.
Receptírás az eddig megadott
E-mail címen (
laszlodrfabian@gmail.com) vagy az orvosi rendelő postaládájában jelezve történik. Mindenkinek E- receptet írunk, ami azt jelenti ,hogy BÁRMELYIK gyógyszertárban lehet receptet
kiváltani a beteg TAJ kártyája és a kiváltó személyiigazolványa szükséges. Papír alapú receptet írni ezentúl ( 2020.03.20-tól) csak tesztcsík ,tű, pelenka esetében van lehetőség.A papíralapú recepteket a Polgárőrség eljuttatja a címzettnek.
Kérem a fent
leírtak maradéktalan
betartását !
Dr. Fábián László Andornaktálya Háziorvosa. |
|
2.2020.(04.02.) polgármesteri határozat szoc.biz. hatáskörbe tartozó szociális ügyekben hatáskör... |
|
|
Óvodai beiratkozás tájékoztató 2020-2021 |
|
2020.03.16 képviselő-testületi jegyzőkönyv |
|
1.2020. (03.17.) polgármesteri határozat az óvodában rendkívüli szünet elrendeléséről |
|
Kijárási korlátozás értelmezése |
?????? SEGÍTSÉGNYÚJTÁS KIJÁRÁSI KORLÁTOZÁS ÉRTELMEZÉSÉBEN ??????    KEDVES ISMERŐSEIM! Orbán Viktor, Magyarország Miniszterelnökének mai napon történő bejelentését követően - amely kijárási korlátozásról szól március 28.-tól április 11.-ig- több ismerősöm is felhívott, hogy mit lehet és mit nem, amelyből egyértelmű számomra, hogy az egyszerű emberek többsége NEM ÉRTI A MAGYAR KÖZLÖNYBEN KÖZZÉTETT RENDELET SZÖVEGÉT. Azzal tudok segíteni, hogy egy ügyvéd értelmezésében, közérthető stílusban a kormányrendelet értelmezését MINDENKI SZÁMÁRA ÉRTHETŐEN LEÍROM. - Nincs szó konkrét lakhely elhagyási tilalomról ?(Ami azt jelenti, hogy indokolt esetben igenis lehet egyik településről egy másik településre utazni.) - Nincs szó teljes kijárási tilalomról, vagy bárminemű karanténról!! (Ilyen intézkedés egyetlen szóval sincs a kormányrendeletben.)? - Aki dolgozik, vagy bárminemű hivatást gyakorol (akár munkaviszonyban, akár vállalkozóként) az adott településen, de a településen kívül is ezen cél gyakorlása érdekében szabadon mozoghat és elláthatja tevékenységét.? - Nyugodtan lehet kutyát sétáltatni, ha pedig beteg bármely állat, állatkórházba is el lehet vinni bárhova. - Lehet a szabadban sétálni ?, például akár a Tisza parton, akár máshol (más településen is!!!), a lényeg, hogy ezt ne csoportosan tegyük, hanem egyedül, vagy olyan családtagunkkal, akivel egy házban/lakásban élünk. (Más személyektől 1,5 méteres távolságot tartsunk be!) - Lehet látogatni akármelyik messzebbi településre is (pl. Budapestre) hozzátartozóinkat, rokonainkat, mivel ezt nem tiltja a kormányrendelet.? - Ha az autó meghibásodik, akkor el lehet vinni javíttatni, más településekre is.? - AMIRE NAGYON FONTOS ODAFIGYELNI: 65. év alatti személyek élelmiszerüzletet, drogériát, piacot, vagy gyógyszertárat 9 óra és 12 óra közötti időben NEM LÁTOGATHATJÁK ??, mivel ekkor van lehetőség arra, hogy a 65. év feletti idős személyek ezen helyeken vásároljanak (Ezzel kívánja a Kormány elérni, hogy az idősek védelme érdekében elkülönüljenek a vásárlási időpontok.) - Ezzel összefüggésben a 65. év feletti idős személyek 12 óra után NEM MEHETNEK VÁSÁROLNI!!! ??(A 65. év alattiak [fiatalok] viszont igen ?, akik 9 óra előtt is mehetnek vásárolni, ha korán kelnek, vagy korán indulnak dolgozni.) - Szó nincs arról, hogy a 65. év feletti emberek 12 óra után nem mehetnének szabad levegőre, de igenis mehetnek ?, hiszen ezt nem tiltja a kormányrendelet, a lényeg, hogy egészségük megőrzése érdekében történjen ez. ( Fizioterápia, gyógytorna, séta, más egészségügyi ok) - A szülői jogok és kötelezettségek ? nincsenek korlátozva, tehát a hozzátartozók egymással kapcsolatos találkozását sem az adott településen belül, sem azon kívül nem tiltja a kormányrendelet!!! - Az viszont mindenki számára kötelező, hogy holnaptól vendéglátóhelyeken két hétig tilos (??) a tartózkodás, ez alól egy kivétel van: Az étel és italrendelés és szállítás továbbra is megengedett!
ÚGY GONDOLOM, hogy ezzel az értelmezéssel tudtam segíteni azoknak, akik a jogban nem jártasak, s ne a tv-ben, és a rádióban hallgatott szűrt információt fogadják el az emberek, hanem az a fontos, ami a kormányrendeletben van. VIGYÁZZUNK EGYMÁSRA, TARTSUK BE AZ ELŐÍRÁSOKAT, DE NEM KELL PÁNIKHELYZETET TEREMTENI (??????), MIVEL A KORMÁNYRENDELET EGYÁLTALÁN NEM TÚLZÓ, CSAK RÉSZLEGES ÉS SZÜKSÉGES KORLÁTOZÁSOKAT TARTALMAZ. |
|
Az Önkormányzat elérhetőségei: Tel.: 06-36/430-527 E-mail: onkormanyzat@andornaktalya.hu  |
|
TÁJÉKOZTATÁS
Tájékoztatjuk Önöket,
hogy a Polgármesteri Hivatalban az Ügyfélfogadási időben
(Kedden 8.00.-12.00. óráig, Csütörtökön 13.00.-16.00 óráig)
érkezésük
sorrendjében intézhetik az ügyeiket!
A
hivatali szobákban egyszerre csak egy-egy ügyfél tartózkodhat. Az ügyintézők egyesével engedik fel-,
illetve kísérik le az ügyfeleket az ügyintézéshez. A rácsos ajtót zárva
tartjuk.
Kérjük,
hogy amíg Önökre kerül a sor, addig a földszinti folyosón, illetve az épület
előtt várakozzanak!
Megértésüket köszönjük!
Polgármesteri Hivatal |
|
Tisztelt
andornaktályai Lakosok!
Ezúton
értesítjük Önöket, hogy a Rákóczi út
275. sz. alatti COOP élelmiszer bolt
nyitvatartási rendje 2020. március 23-tól az alábbiak szerint változott:
Hétfőtől ? Péntekig: 6.00 ? 11.00
Nyitva
11.00 ? 13.00 Zárva
13.00 ? 17.00 Nyitva
A jelenleg érvényes hétvégi (szombat,
vasárnap) nyitva tartás NEM VÁLTOZIK!
A
változásról a cég web-lapján és facebook-oldalán is tájékoztatják vásárlóikat.
Ez az
intézkedés ideiglenes, amint normalizálódik a cég létszámhelyzete, abban a pillanatban
vissza fognak térni a korábbi nyitvatartási rendhez!
A Rákóczi út 91. sz. alatti
DISZA-COOP élelmiszer bolt nyitvatartási ideje nem változik!
Megértésüket
köszönjük!
Eger és
Vidéke Coop Zrt.,
Andornaktálya
Községi Önkormányzat
|
|
Háziorvosi Felhívás!
A rendkívüli
egészségügyi helyzetre való tekintettel az EMMI (Emberi Erőforrások Minisztériuma)
utasítása alapján " a 65 éven feletti egészségügyi dolgozók ne
találkozzanak közvetlenül a betegekkel". Ennek megfelelően az andornaktályai
egészségügyi ellátás rendje módosul.
Rendelési idő változatlan, viszont mielőtt a rendelőbe jönne valaki, előtte
telefonáljon reggel 7 óra 30 perctől délután 16 óráig az alábbi telefonszám
valamelyikére.
Rendelő: 430-625
Orvos: 06-20-314-45-43
Miután elmondta panaszát eldöntöm, hogy
1. telefonos megbeszélés után vagy gyógyszert és, vagy pihenést( táppénz)
javaslok.
2. Ha járóbeteg és feltétlenül orvosi vizsgálat szükséges (lázas állapot
kivéve) a megbetegedés alapján Makláron vagy Nagytályán az ottani
rendelési időben lehetőség van.
Receptírás az eddig megadott E-mail címen (laszlodrfabian@gmail.com)
vagy az orvosi rendelő postaládájában jelezve történik. Mindenkinek E- receptet
írunk, ami azt jelenti, hogy BÁRMELYIK gyógyszertárban lehet receptet
kiváltani a beteg TAJ kártyája és a kiváltó személyi igazolványa
szükséges. Papír alapú receptet írni ezentúl ( 2020.03.20-tól) csak tesztcsík, tű,
pelenka esetében van lehetőség. A papíralapú recepteket a Polgárőrség
eljuttatja a címzettnek.
Kérem a fent leírtak maradéktalan betartását!
Dr. Fábián László Andornaktálya Háziorvosa |
|
Tisztelt Ügyfelünk!
Az NHSZ Észak-KOM Nonprofit
Kft. ? a Magyarországon kialakult járványügyi veszélyhelyzet tükrében ?
különböző, a szolgáltatást érintő változtatásokat vezet be, amelyekről az
alábbiakban tájékoztatjuk.
A 41/2020. (III. 11.) kormányrendelettel
elrendelt intézkedésekhez igazodóan Társaságunk március 16-tól
kezdődően határozatlan ideig szünetelteti ügyfélszolgálatain a személyes
ügyfélfogadást. Az online csatornákon keresztül továbbra is elérhetőek
kollégáink, amelyekről bővebben honlapunkon tájékozódhat: https://www.nhszeszakkom.hu
Az ügyintézés menete
telefonon és e-mailben továbbra is zavartalanul működik. Kérjük Önöket, hogy az alábbi elérhetőségeken lépjenek velünk
kapcsolatba:
Eger
Telefon: 36/ 513-200; Fax szám: 36/
513-211; E-mail : ugyfelszolgalat.eger@nhsz.hu
Gyöngyös
Telefon:
37/311-894; Fax szám: 37/500-281; E-mail : info.matra@nhsz.hu
Pétervására Telefon: 36/368-445; Fax szám:
36/368-634; E-mail : ugyfelszolgalat.pevik@nhsz.hu
2020. március 18-tól az egri és 2020. március 19-től a gyöngyösi
hulladékudvaraink ideiglenesen nem fogadnak Ügyfeleket!
Továbbá, korlátozzuk az egri és hatvani hulladékátrakó állomás
valamint a Hejőpapi II. Hulladékkezelő Központunkba történő lakossági
hulladékok beszállítását: csak az NHSZ Észak-KOM Nonprofit Kft. és a szerződött
partnerek gépjárművei hajthatnak be a területre.
2020. március
18-tól új lomtalanítási igényt nem veszünk fel határozatlan ideig.
Mindezek mellett kérjük Ügyfeleinket, hogy a fertőzésveszély
csökkentése érdekében a hulladékgyűjtő edényekbe ? kukákba ? kizárólag lezárt
zsákokban helyezzék el a hulladékot.
A
hulladékgyűjtő edények fertőtlenítéséről az ingatlanhasználók heti
rendszerességgel ürítés után lehetőségtől függően gondoskodjanak.
A felsorolt változások mellett társaságunk folytatja a jogszabályok
által is előírt hulladékgazdálkodási tevékenységét. Tájékoztatjuk Önöket, hogy
a szolgáltatással kapcsolatos esetleges változások és újabb információk
érdekében keressék fel honlapunkat www.nhszeszakkom.hu , ahol
folyamatos tájékoztatást nyújtunk.
Szíves megértésüket és türelmüket kérjük az elkövetkezendő
időszakra!
Kérjük
Önöket fokozottan ügyeljenek egészségükre!
2020. március 17.
Üdvözlettel:
NHSZ
Észak-KOM Nonprofit Kft. |
|
|
KORONAVÍRUS JÁRVÁNY VESZÉLYHELYZETI TÁJÉKOZTATÓ |
Tisztelt Andornaktályai lakosok!
Az országosan elrendelt veszélyhelyzetre, illetve a koronavírus
fertőzés várható terjedésére való tekintettel az alábbi intézkedésekről
tájékoztatom Önöket:
EGÉSZSÉGÜGY
Amennyiben a koronavírus betegség jeleit észleli magán (láz,
fáradtság és száraz köhögés, egyes betegeknél jelentkezhet izomfájdalom,
orrdugulás, orrfolyás, torokfájás, hasmenés, légszomj) azonnal hívja telefonon
háziorvosát a megadott telefonszámokon, vagy a 112-es segélyhívó számot a
további teendő egyeztetésére! NE MENJEN BE A RENDELŐBE!!!
Andornaktályai orvosi rendelő: 06-36/430-625, 06-20/314-4543
Kérjük Önöket, hogy a következő időszakban
semmiféle halasztható ügyben ne jelenjenek meg a rendelőben. Javasoljuk, hogy
halasszák el a nem sürgős, tervezett műtéteiket, beavatkozásaikat, ne menjenek
zsúfolt közösségi terekbe.
A lehető legkevesebb időt töltsenek az
otthonukon kívül, és legyenek sokat szabad levegőn!
Kérek minden lakost, hogy az orvosi rendelőt csak a
legszükségesebb esetben keresse fel.
Amennyiben receptet szeretnének felíratni,
igényüket a rendelő bejárata melletti postaládába bedobott levelükben, vagy
telefonon jelezzék.
A szokásosan szedett gyógyszerek digitális
receptjeit a háziorvos (lehetőség szerint) elektronikusan elküldi a
gyógyszertárak rendszerébe. Rendelési időben egy óra múlva bármelyik
gyógyszertárban kiváltható a beteg TAJ száma ismeretében az átvevő
személyigazolványának bemutatásával. Digitális recept hiányában hagyományos módon
megírt, papír alapú receptet kap a beteg.
Amennyiben szakorvosi beutalóra van szükségük,
annak igényét is a postaládába bedobott levélben jelezzék.
Az elkészült beutalót/receptet az andornaktályai
polgárőrség tagjai hétfő/szerda/pénteki napokon eljuttatják az érintettek
postaládáiba. Amennyiben elkerülhetetlen, hogy meg kell jelenniük a rendelésen,
kérjük hogy a váró helyett az épület előtt, a szabad levegőn várakozzanak.
VÉDŐNŐ
A rendelőt csak a kötelező védőoltások beadása érdekében, a védőnővel való
előzetes telefonos egyeztetés után keressék fel. A tanácsadások időpontjának
egyeztetése szintén telefonon történjen.Tel.: 06-30/435-3598. Kérjük, hogy a
vizsgálatokra csak egy felnőtt hozza az érintett gyermeket.
A személyes higiénián felül a fegyelmezettség, az új szabályok betartása a
legfontosabb!
GYÓGYSZERTÁR
Kérjük önöket, hogy a kiszolgáló helyiségben egyszerre csak egy személy
tartózkodjon, a többiek egymástól távolabb, az épület előtt várakozzanak, ezzel
is csökkente a megfertőződés veszélyét.
SZOCIÁLIS ÉTKEZÉS
A személyes gondoskodásban részesülő lakosainknak továbbra is kiszállítjuk a
munkanapokon biztosított egyszeri meleg étkezést. Az Egy Falat Esély Alapítvány
továbbra is (a megszokott módon) megoldja a szociális étkeztetést településünkön.
GYERMEKINTÉZMÉNYEK
Március 18-tól ? további értesítésig ? az andornaktályai Mesevár Óvoda zárva
tart.
ÖNKORMÁNYZATI HIVATAL
Kérem lakosainkat, hogy csak halaszthatatlan ügyekben
forduljanak az ügyintézőkhöz, problémáikat lehetőleg telefonon, illetőleg a hivatal
e-mail címén jelezzék: onkormanyzat@andornaktalya.hu
Az anyakönyvi ügyek intézésre a heti 2 ügyfélfogadási napon kívül, telefonos egyeztetés
után van lehetőség.
Az Andornaktályai Polgármesteri Hivatal csak heti két munkanapon fogad ügyfeleket.
Kedden: 08.00-12.00-ig, csütörtökön 13.00-16.00-ig.
Kérjük, hogy személyesen csakis ezen időpontokban jelenjenek meg
a hivatalban.
Kérek mindenkit, hogy a hivatali épület folyosóján
és az ügyintézőknél egyszerre csak egy ügyfél tartózkodjon!
Amennyiben segítségre van szüksége, kérjük, hívja a hivatal
központi számát:
06-36/430-527
-Javaslom, hogy az idősek ügyeinek intézését családtagok, rokonok, szomszédok
végezzék meghatalmazással!
Amennyiben az időskorúak mégis személyesen járnak el, akkor elsőbbséget
élveznek.
TEMETŐ
Az önkormányzati köztemető használata ügyében telefonos egyeztetést követően
jár el a temetőgondnok, aki a 06-20/295-6052 számon hívható.
KÖZÖSSÉGI TEREK,
RENDEZVÉNYEK
A fertőzések megelőzése érdekében az Ady Endre Művelődési Ház és az iskolában a
könyvtár ? további értesítésig ? szintén zárva tart. Az iskolában sem
rendezvény, sem falukórus próba, sem karate/asztalitenisz edzés nem tartható! A
közösségi terek sem a civil szervezetek, sem pedig a lakosok rendezvényei
céljára nem vehetők igénybe!
Mit tegyünk a
megelőzés érdekében?
A legfontosabb a gyakori és alapos szappanos kézmosás, vagy legalább 60%
alkoholtartalmú kézfertőtlenítő használata. Különösen javasolt mosdó
használatát követően és étkezés előtt!
A maszk önmagában nem elegendő a fertőzés megállításához, ám
viselése mások védelme érdekében javasolt, ha valaki légúti tünetektől szenved.
Amennyiben valamilyen alapbetegsége (magas vérnyomás, cukorbetegség, szív- és
érrendszeri betegség, légzőszervi betegség, májbetegség, daganatos betegség)
van, saját védelme érdekében viseljen maszkot! Ha köhög vagy tüsszent,
használjon papírzsebkendőt. Azt használat után azonnal dobja ki a szemetesbe,
majd mosson/fertőtlenítsen kezet!
Kérem, kövessék figyelemmel a hivatalos kormányzati koronavírus
weboldalt,
ahol még több és frissebb információkat kaphatnak a vírusról és a védekezésről:
https://koronavirus.gov.hu Információs
vonal: +36/80/277-455
A vírusfertőzés által az idősek a legveszélyeztetettebbek,
figyeljünk és vigyázzunk rájuk!
Kérem valamennyiük megértését, együttműködését és segítségét, hiszen
a felsorolt intézkedések betartása közös érdekünk.
EGYÜTT, FELELŐSEN MINDEN ANDORNAKTÁLYAI LAKOS EGÉSZSÉGÉÉRT!
Andornaktálya Községi Önkormányzat képviselő-testülete nevében:
Barczi Zsolt polgármester |
|
| | << Első < Előző 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 Következő > Utolsó >>
| Találatok 291 - 319 / 729 | |
|
|
Ma 2025. április 26. szombat, Ervin napja van. |
Andornaktályát a Magyar Élelmiszerbank Egyesület, valamint Magyar Vöröskereszt Heves Megyei Szervezete segíti és támogatja! |
|
|